
امروز را نميدانيم از چه بگوييم ....
از لبخند پُر ز مهر كودكانمان ....
از نگاه پُر ز شوق كودكانمان ...
يا از كلام پُر ز عشق كودكانمان ....
خدا را شاكريم كه توفيق بودن در كنار كودكان را به ما عطا فرمود و دعا ميكنيم كه " خدايا كمكمان كن تا به نحوي شايسته از عهده اين مهم برآييم "
منتظر همکاری و نظرات سازنده ی شما هستم .
ما را در سایت کلاس سوم من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38